6/28/2015

take it easy bae

wreszcie po tak długim czasie pojawia się jakiś post.Nie będę się jakoś specjalnie tłumaczyć ,zepsuł mi się laptop a praca na innym komputerze nie wiem czemu denerwowała mnie po 20 minutach. przyzwyczajenie.

Oficjalnie mamy wakacje ale ja standardowo jakoś jeszcze tego nie czuję. Jestem mega podekscytowana ponieważ już jutro jadę na 14-dniowy obóz do Łukęcina (mimo iż w zeszłym roku zarzekałam się ze tam nie pojadę) w sumie to była bardzo spontaniczna decyzja moja koleżanka zrezygnowała a ja w ostatniej chwili za namową dziewczyn zdecydowałam się pojechać. Na razie nie żałuję!
Plany na wakacje jakieś tam mam. Jak co roku jadę nad morze z tym ,że w tym roku zabieram ze sobą laski więc zapowiada się być super , potem wiadomo spontanicznie w domu i może wyjazd do Berlina na duże zakupy Już za 2 miesiące trzecia klasa wiadomo testy potem nowa szkoła , mega się stresuję ale mam nadzieję ,że ten stres będzie dla mnie motywujący! Mam już wybrane kilka szkół więc na szczęście nie mam pustki w głowie






21 komentarzy:

  1. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/06/ill-never-be-like-before.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiadają ci sie ciekawe wakacje :)
    chciałabym pojechać nad morze, ale to drugi koniec polski ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego obozu! :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanych wakacji kochana!
    http://niniakk.blogspot.com/ zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. No to mamy wakacje <33
    Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;) Obs za obs ??
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post czeka tylko na twoje przeczytanie. :)
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post i ładne zdjęcia !
    Obserwuje !
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post. Zarażasz pozytywną energią. Obserwuję :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. to miłego wyjazdu! :D
    http://karolacvh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego wyjazdu życzę <3 Super post! Rewelacyjne zdjęcia! Mam prośbę czy mogłabyś pomóc mi dobić do 200 czytelników? Odwdzięczę sie. Z góry dziękuję
    royal-princes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanego wyjazdu!
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę miłego wyjazdu :). Pozdrawiam!

    + Obserwujemy?, jeśli tak, daj znać u mnie: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny i ciekawy post, przede wszystkim fantastyczny blog! Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;)

    Zapraszam na nowy post
    TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłych wakacji :*

    Zapraszam do mnie :* :))
    http://elisbloggerka.blogspot.com/?m=0
    Obs? Jeśli tak to odezwij się u mnie ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Udanego wyjazdu życzę :)
    dziewczynazestarowki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Obóz to zawsze dobra opcja! Zazdroszczę zakupów w Berlinie :)
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do ROMWE w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi ROMWE. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  17. To fajnie, że pojedziesz na taki obóz :) Widzisz decyzje można zmienić pod wpływem koleżanek :D Ja niestety nie jadę na żaden obóz :( Ale tobie życzę superowego obozu :D! Pozdrawiam cieplutko :)
    meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi też się zepsuł laptop i muszę pisać na komputerze taty, a też niezbyt to lubię rozumiem Cię! I życzę Ci miłego obozu!
    Cudny blog, będę tu zaglądała częściej no i oczywiście obserwuję i liczę na rewanż :*
    W wolnej chwili wpadnij do mnie maglif.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi sie wygląd Twojego bloga oraz to, jak piszesz! :) Pozdrawiam serdecznie. Ciekawy post. Narobiłaś mi ochoty na pojechanie na obóz. :)

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń