6/17/2016

AGHIOS NIKOLAOS | GREECE

W końcu spełniłam swoje kolejne marzenie. Dokładnie tydzień temu byłam jeszcze na niesamowitych wakacjach w Grecji. Samego wyjazdu ,lotu samolotem , widoków nie da się opisać słowami więc bez zbędnego pisania zostawiam was ze zdjęciami które mówią same za siebie. Dopiszę tylko ,że udało nam się zwiedzić wyspę Santorini , Spinalonga , stolicę Krety ,Cyklady , Firę oraz miasteczko Aghios Nikolaos w którym btw. byliśmy zakwaterowani.Jednego jestem pewna muszę ,chcę i na pewno tam wrócę. 
A może wy byliście w Grecji?? Jeśli tak koniecznie dajcie znać.


    wiem ,że ilość zdjęć może was trochę przerazić ale uwierzcie mi nie dało się wybrać mniej 










3 komentarze:

  1. Przecudne zdjęcia :) Muszę tam kiedyś pojechać!

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka czysta woda :0 mniej zdjęć? co ty..ja bym mogla ogladać takie zdjecia w nieskonczonosc <3

    kariaxv.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite zdjęcia, co za widoki..<3 !!

    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń